A-point is een van de vaste autodealers dat Audi onderhoud aanbiedt. In dit artikel wordt informatie gegeven hoe deze audi service van A-point in zijn werk gaat.
Klantenservice
Op het moment dat u vragen heeft, een klacht wilt indienen of iets anders kwijt wilt staat de klantenservice voor u gereed. A-point heeft meerdere vestigingen die Audi service kan verlenen. Neem eens een kijkje op de website en bekijk welke vestiging het dichtst bij u in de buurt is. De klantenservice van A-point is bereikbaar via de mail, telefoon en Whatsapp.
Persoonlijke service
Heeft uw Audi eerder onderhoud nodig dan gepland? Geen probleem neem zo snel mogelijk contact met een van de vestigingen op en dan wordt er gekeken op welke termijn het onderhoud uitgevoerd kan worden. Heeft u geen alternatief vervoer? Ook dat kan worden geregeld. Gedurende de uitvoer van het onderhoud is het namelijk mogelijk om gebruik te maken van een leenauto.
Werken met experts
De monteurs die de Audi verzorgen zijn een expert op het gebied van Audi. Kwaliteit staat namelijk hoog in het vaandel. De monteurs zijn bekend met alle onderdelen en reparaties. Dit zorgt ervoor dat er snel geschakeld kan worden bij onverwachts onderhoud of zelfs wanneer er de auto ernstige schade heeft opgelopen.
Heeft u een ongeval gehad?
Het is helaas al veel mensen overkomen. Er is een paaltje geraakt of een ongeluk gebeurt in het verkeer. Geen paniek. Met de mobiliteitsgarantie van Audi kunt u snel weer op weg. Hiervoor moet alleen na het ongeval een schadeformulier ingevuld worden. Hierna kunt u contact opnemen met de audi mobiliteitsservice. Zij zorgen ervoor dat uw auto gerepareerd gaat worden. In de tussentijd is het mogelijk om een auto te lenen of desnoods een fiets. Dit zorgt ervoor dat u snel weer op de weg kunt. De mobiliteitsservice geld zelfs voor in het buitenland. Hiervoor geldt dezelfde procedure. Allen is de kans wel aanwezig dat de reparatie in eerste instantie direct betaald moet worden en later nog gedeclareerd kan worden.